dinsdag 14 juli 2020

D66 Krimpen zoekt een volledig nieuw bestuur!

De voorjaarsvergadering van 2020 valt deze keer wat later in het jaar. Niet alleen door de corona perikelen maar ook door de politieke wendingen in onze gemeente, heeft het bestuur ervoor gekozen de vergadering uit te stellen. Noteer de nieuwe datum, woensdag 23 september, alvast in je agenda!

Het belooft een belangrijk overleg te worden want in verband met het bereiken van de maximale zittingsduur zijn zowel voorzitter als penningmeester aftredend. Ook de vacature voor secretaris staat open. Bovendien zetten we deze vergadering de eerste formele stappen voor deelname aan de volgende Gemeenteraadsverkiezingen in 2022. Lees snel verder hoe jij je kunt kandideren voor één van de bestuursfuncties!

Wij zijn hard op zoek naar een nieuwe voorzitter, secretaris en penningmeester! Heb je interesse om je handen uit de mouwen te steken voor D66 in Krimpen aan den IJssel? We ontvangen jou met open armen!

Bekijk

het functieprofiel voorzitter>>

het functieprofiel secretaris>>

het functieprofiel penningmeester>>

Voor alle functies geldt het volgende:
De zittingstermijn van een bestuurslid is 3 jaar, waarna jij je eenmaal opnieuw verkiesbaar mag stellen voor dezelfde functie. De maximale zittingstermijn van een bestuurslid is 6 jaar. Een bestuursfunctie is onbezoldigd.

Wil je vrijblijvend doorpraten over jouw ambitie of heb je vragen over de functie? Neem dan contact op met het bestuur via secretaris@d66krimpenaandenijssel.nl.

Wil jij je kandidaat stellen? Dan ontvangen wij graag op het bovengenoemde e-mailadres een korte motivatiebrief en een CV met een opgave van je werkervaring en van eventueel eerdere functies bij D66. Onderdeel van de kandidaatstelling is een kennismakingsgesprek met 2 bestuursleden van D66 Krimpen aan den IJssel. Deze zullen worden gepland in de week voorafgaand aan de Afdelingsvergadering van 23 september. De termijn voor kandidaatstelling sluit 16 september 2020 om 23:59 uur.